?المهم حبك عايش في قلبي؟ ?جابرعبدالقادر؟?وحشاني؟

?المهم حبك عايش في قلبي؟
?جابرعبدالقادر؟?وحشاني؟
?حبيبتي وحشتيني
جدا انا زرعت الشقة
كلها ورد علشان انتي
الوردة الوحيدها في
حياتي من كثرة الورود
في بيتي الناس فكرهم
انا بياع الورد حبيبتي
انتي لسة بتحبي الورد انا
رسمت قلبي ورده ليكي
وعملت روحي زهرة ليكي
علشان انتي بتحبي الورد
جمالك هو الورد كله لية
يا حبيبتي مشتاق ليكي
ومن عطرك الجميل يا
حبيبتي نفسي اشوفك
قبل ان اموتمن بعدك عني
علشان انا عايش من اجل
حبك في قلبي هو الذي
اتنفس من عطرك يا حبيبتي
انتي ليس تحني لي والي
بيتك الجميل انتي عمري
وحياتي انا كل يوم اروي
الورد بدموع عيوني علشان
الورد يعيش علشان انظر الية
واشم عطرك الجميل يا حبيبتي
انا مازل احبك واعرفك من اخر
الصورة التي اخذتها منك وكل
ما انظر الية احبك اكتر واكتر
حبيبتي انا مشتاق ليكي
العمر طال والشعر شاب حرام
عليكي بعدك عني وبعدك عن
بيتك وحبي انا مستني حبك
لية يا حبيبتي ويا اجمل ورده
في حياتي وعيوني؟؟
?جابر عبد القادر؟

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

(( الشــرح الكافـــي في علمــي العـــروض والقـــوافــي )) اعداد الشاعر / سيد غيث ...

غافلت بيتي.... مهيااارالليل .....

عيون إلزا لويس أراغون / Louis Aragon نص منقول