بطلت احب شروق محمد عبد الخالق  (شروق شمس الحياه ) 28/9/2015


بطلت احب
شروق محمد عبد الخالق 
(شروق شمس الحياه )
28/9/2015
مبقتش بحبك زي الأول
مبقتش بسهرلك زي زمان 
وانا مهما اعيد واتكلم واطول
مبقتش حسه معاك بامان
مبقتش بحبك
ولا بتوحشنى
لو جابو سيرتك
بقت باينة امامى حقيقتك
وعرفتك
لية معرفتكش لية مفهمتكش لية مبقتش تحسنى ؟
قولي ازاي هعيش وعذابي مبينتهيش مبقتش خلاص بتحبنى ؟
لو كنت صحيح حبتنى قولي لية سبتني
عايزة اقولك حاجة مهمة وانت اكيد عارفاههاااا
انا حبيتك بمعني الكلمة
وحكايتناا الناس شايفاها
كل يوم مشاعري بتتغير
وعنيك مش قادر انساها
لية بس بقلبي بتستهتر
بحبك قولتها لية لو مش حسههاااا
وساعات بضيع من نفسي
كنت انت كل اللي في نفسي
حتي انت بقيت تقسي ؟
طب كنت قولي من الأول
ومكنتش في حبي ليك كدة أطول
بس احساسي دة مش هيطول
تحياتى ليكم من الاول 
شروق محمد عبد الخالق 
(شروق شمس الحياه )
28/9/2015

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

(( الشــرح الكافـــي في علمــي العـــروض والقـــوافــي )) اعداد الشاعر / سيد غيث ...

غافلت بيتي.... مهيااارالليل .....

عيون إلزا لويس أراغون / Louis Aragon نص منقول