عتاب  كلمات  عيد صدام العلالقه ^^^^^^^^^ 2015/10/29 ^^^

عتاب 
كلمات 
عيد صدام العلالقه
^^^^^^^^^
2015/10/29
^^^
كنت ف أيدك
كنت معاك كنت
بتابع كل كلامك
حتي الجهد كان وياك
أبقي ف نومي وعقلي
معاك كنت بحاول
أكتب كل حروفي
ورسم منها كتير أوهام
كنت بصرخ لمه أكتبها
حتي عيوني كانت تألمني
كنت بحاول أبقي معاكم
بين أشعركم دمعه بسيطه
كنت فخور بيكم جدا 
كانت نجمه وسط الليل
شوفتها عتمه ولونها بسيط
تنزف دم كتير من جسدي
لمه أشوف كلامي بسيط
اللي يقول ده منقول
واللي يشارك ف تعليق
بأسم بديل قولت هبطل 
أكتب شعر هوه كلامي 
هيعمل أيه كنت بداري
مشاعري كتير عاوز أبقي
معاكم حاجه شوفت عنيكم 
فيها تكسير وشعري بسيط
^^^^^^^^^^^
كلمات 
عيد صدام العلالقه
^^^^^^^^^
2015/10/29

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

(( الشــرح الكافـــي في علمــي العـــروض والقـــوافــي )) اعداد الشاعر / سيد غيث ...

غافلت بيتي.... مهيااارالليل .....

عيون إلزا لويس أراغون / Louis Aragon نص منقول