I love Elly Beverh Ahmed Jawabreh أنا الحب اللى بيفرّح احمد جوابره

I love Elly Beverh
Ahmed Jawabreh
https://scontent-cai1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/v/t1.0-9/
I rose Elly Bevth
I thorns Elly Bejrah
Eden envious Achammtan
I Elly sea died Grkan
I joy Elly Pat Lissa
I'm cuddling Elly Bitmn
But what old lived in safety
I Allied Elly Pttabtab
I wig Elly Ptqrb
I Wicker Elly Baejreb
Extends its branches p walls
Oully you. .
Maine

I love Elly Beverh
Ahmed Jawabreh
أنا الحب اللى بيفرّح
احمد جوابره
https://scontent-cai1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/v/t1.0-9/
أنا الورد اللى بيفتّح
أنا الشوك اللى بيجرّح
إيدين الحاسد الشمتان 
أنا البحر اللى مات غرقان
أنا الفرح اللى بات زعلان
أنا الحضن اللى بيطمن
لكن عمره ما عاش فــ أمان 
أنا الإيد اللى بتطبطب
أنا اللّمة اللى بتقرب
أنا الغصن اللى بيجرب
يمد فروعه ع الجدران 
قوللى أنت . .
مين
احمد جوابره

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

(( الشــرح الكافـــي في علمــي العـــروض والقـــوافــي )) اعداد الشاعر / سيد غيث ...

غافلت بيتي.... مهيااارالليل .....

عيون إلزا لويس أراغون / Louis Aragon نص منقول